Informatie & Voorwaarden

Wij beloven:

dat we open en eerlijk met je communiceren en vragen jou dat ook te doen met ons

de kleine lettertjes

Als je het ergens niet mee eens bent of vragen hebt laat het ons weten. Als je super enthousiast bent en helemaal blij vertel het iedereen die je kent!

Met onderstaande punten proberen we miscommunicatie over het maken, hebben, verzetten, annuleren of betalen van een afspraak te voorkomen.

Algemene voorwaarden (kort)

  • De begeleiding begint met een kennismakingsgesprek. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
  • Een sessie duurt minimaal 30 minuten. Dat is inclusief het maken van een nieuwe afspraak.
  • De tarieven zijn, tenzij anders overeengekomen, gebaseerd op betaling binnen 14 dagen na factuurdatum op de betaalrekening genoemd op je factuur o.v.v. het factuurnummer.
  • Bij verhindering dien je minimaal 24 uur van te voren telefonisch de afspraak af te zeggen bij degene met wie je de afspraak hebt gemaakt. Bij geen gehoor kan je  een voicemail bericht inspreken.
  • Bij het niet tijdig afzeggen van de geplande afspraak ( minimaal 24 uur van te voren), worden de kosten van de geplande sessie in rekening gebracht.
  • Afspraken kunnen niet per e-mail of sms/app worden geannuleerd.

Onze volledige algemene voorwaarden kan je vinden onder ‘kleine lettertjes’.

Bedrijfsgegevens

Kvk nummer 64955303